BU BLOG TANITIM AMAÇLIDIR LINK PAYLAŞIMI YOKTUR...!(Burdaki Filmleri Üstteki Site ve Bloglardan indirebilirsiniz)

Lightning Jack (1994) - Yıldırım Jack - Ay


Director: Simon Wincer
Writer: Paul Hogan
Stars: Paul Hogan, Cuba Gooding Jr., Beverly D'Angelo

KONU :
Yıldırım Jack Kane vahşi batıda bir kanun kaçağıdır. basarısız Bir banka soygunu sırasında bankaya para yatırmaya gelen her gün patronundan azar işitip bıkan hırdavatcı’nın dilsiz cıragı Ben Doyle yi rehin alıp ordan kurtulmayı başarır. Ben doyle yi kasaba dışında serbest bıraksada ben gitmek istemez ve kendisine  katılacagını bir kagıda yazarak verir. Ancak yinede onu orda bırakıp gider. Gece oldugunda şerif ve adamları ben doyle yi kurtarmak icin peşlerine düşmüştür. Ben doyle onları görüp aksine tekrar jack kane yi uyrmak icin peşine düşer, ve onu uyurken bulur. şerifin yaklaşmakta oldugunu ona haber verir.  artık ben doyle ile ayrılmaz iki iyi arkadaş olurlar.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder